پیش‌بازی السد - پرسپولیس؛ قرمزها تشنه اولین سه امتیاز لیگ نخبگان

پیش‌بازی السد - پرسپولیس؛ قرمزها تشنه اولین سه امتیاز لیگ نخبگان

پایگاه خبری فوتبالی - پرسپولیس به دنبال کسب اولین سه امتیاز خود در لیگ نخبگان آسیا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، السد در قطر میزبان پرسپولیس ایران است. دیداری که قرمزپوشان به دنبال کسب اولین سه امتیاز خود در رقابت‌های لیگ نخبگان هستند و به آن نیاز ضروری هم دارند.

پرسپولیس در شرایطی که از دو بازی قبلی خود برابر الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان فقط یک امتیاز گرفته، برای اینکه کارش در ادامه سخت نشود، نیاز شدیدی به کسب سه امتیاز در قطر دارد.

 نکته جالب اینکه سرمربی قرمزها یعنی خوان گاریدو هم تا به الان نتوانسته در دیداری آسیایی به برد برسد و او هم انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز این مسابقه دارد.

در سمت مقابل السد قطر از دو بازی قبلی خود برابر العین امارات و استقلال ایران موفق به کسب یک برد و یک مساوی شده و حالا به دنبال این است با غلبه بر دومین تیم ایرانی، شرایط خود را در جدول رده‌بندی لیگ نخبگان بهتر کند.

پرسپولیسی‌ها البته از دو تقابل قبلی خود با السد خاطره خوشی دارند و توانسته‌اند دو مسابقه اخیر خود با این تیم قطری را با برد پست سر بگذارند و حالا امیدوارند با کسب سومین پیروزی پیاپی مقابل سپیدپوشان شهر دوحه، در این زمینه هت‌تریک کنند.

پرسپولیس در آمار کلی رویارویی با السد هم پیشتاز است. از هفت مسابقه‌ای که دو تیم برابر یکدیگر داشته‌اند، سهم پرسپولیسی‌ها ۴ برد و السد دو پیروزی بوده و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

آمار رویارویی در قطر اما چندان برای پرسپولیس راحت نبوده است. دو تیم سه بار به میزبانی السد مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که قرمزه یک بار برنده بوده‌اند و هر دو پیروزی السد برابر پرسپولیس هم در قطر به دست آمده و باید دید این بار نتیجه به چه شکل خواهد بود.

نکته دیگر این مسابقه رویارویی دو سرمربی اسپانیایی مقابل یکدیگر است. خوان گاریدو سرمربی پرسپولیس برای کسب اولین پیروزی خود در رقابتهای آسیایی باید در برابر هموطن خود فلیکس سانچز قرار بگیرد.

نتیجه هفته گذشته: السد در قطر با دو گل از سد استقلال گذشت و پرسپولیس در تهران به تساوی یک بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان رسید.

وضعیت در جدول: السد با ۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد و پرسپولیس با یک امتیاز نهم است.

هفته سوم لیگ نخبگان آسیا

السد قطر - پرسپولیس 

دوشنبه ۳۰ مهر ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه

1997