هجوم سارقان به خانه هافبک برزیلی یوونتوس

هجوم سارقان به خانه هافبک برزیلی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- به ادعای گاتزتا دلو اسپورت، خانه داگلاس لوییز، هافبک برزیلی باشگاه یوونتوس مورد سرقت قرار گرفته و وسایل ارزشمند این بازیکن طی این سرقت ربوده شده است.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس شب گذشته در دیداری حساس و سخت به مصاف لاتزیو رفت و در آن موفق شد با یک گل از سد حریف اهل رم خود عبور کند و یک پیروزی مهم به دست بیاورد تا در جمع بالانشینان باقی بماند. در این مسابقه داگلاس لوییز، خرید تابستان یوونتوس از استون ویلا برای دومین بار در این فصل در ترکیب اصلی یووه قرار گرفت و برای اولین بار تمام 90 دقیقه را برای بیانکونری بازی کرد. او پس از نمایش‌های ضعیف در بازی‌های گذشته، نیاز داشت تا با یک بازی خوب کمی فشار انتقادات را کم کند. او در هفته هفتم سری آ یک پنالتی بچه‌گانه به کالیاری تقدیم کرد و یک پیروزی مهم را از بانوی پیر گرفت.

او اما در بازی شب گذشته مقابل لاتزیو عملکرد نسبتا خوبی داشت و نقش تاثیرگذاری در بازی خوب یوونتوس داشت. او در کنار خفرن تورام و مانوئل لوکاتلی، به خوبی نبض بازی را در دست گرفت و یوونتوس در مقابل لاتزیو سوار بر بازی بود.

اما پس از یک بازی خوب، یک خبر بد باعث شد تا احساس رضایت او تداوم نداشته باشد. به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، سارقان به خانه داگلاس لوییز هجوم بردند و ساعت و جواهرات او را که چیزی حدود 500 هزار یورو ارزش داشتند به سرقت رفت.

1428