عکس؛ لیست بازیکنان بارسلونا برای دیدار با سویا با بازگشت مصدومان

عکس؛ لیست بازیکنان بارسلونا برای دیدار با سویا با بازگشت مصدومان

پایگاه خبری فوتبالی- لیست بازیکنان بارسلونا برای تقابل با سویا منتشر شد که در آن نام سه بازیکن مصدوم بارسا، یعنی گاوی، دنی اولمو و فرمین لوپز به چشم می‌خورد که می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران بارسا باشد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا بایستی امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه المپیک مونتجوییک شهر بارسلون از سویا میزبانی کند. آن‌ها در حالی پا به میدان می‌گذارند که محکوم به کسب پیروزی هستند، چون رئال مادرید بازی این هفته‌اش را با پیروزی پشت سر گذاشته و اگر بارسلونا در این بازی بلغزد، فاصله به حداقل می‌رسد. از طرفی کاتالان‌ها در آستانه دو بازی حساس مقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید هستند و پیروزی در این بازی می‌تواند روحیه خوبی پیش از این دو بازی حساس به آن‌ها بدهد.

حالا لیست بازیکنان بارسلونا برای این مسابقه منتشر شد که در آن نام سه بازیکن که در بند مصدومیت بودند هم دیده می‌شود. پابلو گاوی، دنی اولمو و فرمین لوپز که در بازی‌های گذشته به علت مصدومیت غایب بودند، نامشان در لیست بارسا حضور دارد و احتمالا بتوانند مقابل سویا دقایقی به میدان بروند. همچنین فرنکی دی یونگ که گفته می‌شود دچار مصدومیت عضلانی شده نامش در لیست تیم قرار دارد و او نیز شرایط بازی را دارد.

حالا باید دید آیا فلیک از این بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده می‌کند یا آن‌ها دقایقی به بازی می‌روند؟

1428