لیورپول مدافع آلمانی دورتموند را هدف قرار داده است

لیورپول مدافع آلمانی دورتموند را هدف قرار داده است

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لیورپول، مدافع ۲۴ ساله آلمانی دورتموند را برای جانشینی احتمالی کاپیتان ویرجیل فن‌دایک در نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم‌ترین عوامل صدرنشینی سرخ‌پوشان بندر لیورپول در فصل جاری، دژ مستحکم دفاعی آنان است و تا پیش از بازی امروز مقابل چلسی، در 7 دیدار تنها 2 گل دریافت کردند.

قرمزهای آنفیلد به آینده می‌اندیشند و برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و فتح لیگ قهرمانان اروپا، می‌خواهند استحکام قلعه دفاعی خود را حفظ کنند. احتمال جدایی کاپیتان ویرجیل فن‌دایک در تابستان آینده با اتمام قراردادش، سرخ‌پوشان بندر لیورپول را نگران کرده است.

به همین دلیل، قرمزهای آنفیلد آماده ارائه پیشنهاد برای جذب هیولای 1 متر و 88 سانتی‌متری دورتموند برای جایگزینی فن‌دایک هستند. در حالی که تنها 6 ماه تا پایان قراردادش فن‌دایک با لیورپول باقی مانده، به نظر می‌رسد که ویرجیل تابستان آینده باشگاه را ترک کند و قرمزها ظاهراً در حال انجام برنامه‌هایی برای جذب جایگزین احتمالی او هستند.

اگرچه به نظر می‌رسد که باشگاه مایل به پیشنهاد قرارداد جدید به ستاره هلندی خود باشد، اما با توجه به اینکه فن‌دایک می تواند از ژانویه با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند، لیورپول نمی‌تواند ریسک کند و می‌خواهد برای جدایی احتمالی وی آماده باشد.

هیچ تضمینی وجود ندارد که مدافع میانی سرخ‌پوشان بندر لیورپول هر پیشنهادی را که آنها ارائه کنند، بپذیرد. به همین دلیل، لیورپول جانشین او را شناسایی کرد و وب‌سایت انگلیسی CaughtOffside مدعی است که جانشین کاپیتان لیورپول در خط دفاع؛ نیکو اشلوتربک، مدافع 24 ساله آلمانی دورتمند است.

مدافع بوروسیا دورتموند که در تیم ملی آلمان نیز بازی می‌کند، با بازی‌های درخشانش توجه‌ها را به خود جلب کرده است. لیورپول آماده ارائه پیشنهاد 50 میلیون یورویی برای جذب نیکو اشلوتربک با دستمزد سالانه 7 میلیون یورو است.

1033