ستاره آرژانتینی آکادمی رئال مادرید در تیررس یوونتوس

ستاره آرژانتینی آکادمی رئال مادرید در تیررس یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- یوونتوس نیکو پاز، ستاره جوان آرژانتینی سابق رئال مادرید که در حال حاضر در کومو بازی می‌کند را زیر نظر دارد و می‌خواهد برای خریدش تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، نیکو پاز یکی از بهترین استعدادهای آکادمی رئال مادرید است. این پدیده آرژانتینی پس از درخشش در تیم کاستیا، توجه کارلو آنچلوتی را به خود جلب کرد، اما به دلیل وجود ستاره‌های سرشناس در ترکیب رئال مادرید هرگز فرصت زیادی برای بازی در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها را به دست نیاورد. حالا رئال مادرید این بازیکن را به کوموی ایتالیا فروخت تا تجربه بیشتری به دست بیاورد. پاز با درخشش خود به اردوی تیم ملی آرژانتین هم دعوت شد و اخیرا خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رئال مادرید از وضعیت این بازیکن رضایت دارد و ممکن است در آینده بند بازخرید قرارداد او را فعال کند.

اما حالا گفته می‌شود یوونتوس نیم‌نگاهی به خرید نیکو پاز دارد. به نقل از نیکولو شیرا، یوونتوس چندتا از نماینده‌های خودش را برای تماشای بازی پاز فرستاد. این در حالی است که رئال مادرید دست بالاتر را در این انتقال دارد و اگر بخواهد می‌تواند با فعال کردن بند بازخرید این بازیکن را دوباره به خدمت بگیرد.

حالا باید دید سرانجام چه سرنوشتی برای نیکو پاز رقم می‌خورد؟ او در یوونتوس به نسبت رئال مادرید فرصت بیشتری برای بازی به دست می‌آورد، اما او علاقه زیادی به بازی در رئال دارد.

1428