شرط بورنموث برای فروش مدافع مورد علاقه لیورپول، آرسنال و منچستر یونایتد

شرط بورنموث برای فروش مدافع مورد علاقه لیورپول، آرسنال و منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بورنموث تنها در صورت دریافت مبالغ بالا حاضر به فروش مدافع 20 ساله مجارستانی خود است.

به گزارش فوتبالی، خبرنگار ارشد وب‌سایت انگلیسی Football Insider در آخرین نسخه از پادکستInside Track ، فاش کرد که میلوش کرکز، مدافع 20 ساله ملی‌پوش مجارستانی بورنموث، مورد علاقه لیورپول، آرسنال و منچستر یونایتد است.

با این حال، خرید میلوش کرکز کار آسانی برای غول‌های انگلیسی نیست زیرا باشگاه بورنموث نمی‌خواهد به راحتی مدافع ستاره خود را از دست بدهد. لیورپول شاید تابستان آینده 2 مدافع اصلی خود یعنی ویرجیل فن‌دایک و ترنت الکساندر آرنولد را به دلیل اتمام قراردادشان از دست بدهد. به همین دلیل آنها به طور جدی به دنبال جذب کرکز هستند.

اما این فقط لیورپول نیست که روی جذب مدافع جوان بورنموث تمرکز کرده است. منچستریونایتد هم میلوش کرکز را می‌خواهد زیرا شیاطین سرخ به دلیل کاهش آمادگی لوک شاو، به دنبال بازیکن جوان و باکیفیتی در پست او هستند.

نمایندگان آرسنال نیز از نزدیک برای تماشای بازی‌های کرکز در ورزشگاه حضور یافته‌اند.

با این حال، اگر باشگاه لیورپول حاضر به پرداخت مبالغ مورد نظر بورنموث باشد، شانس بیشتری نسبت به منچستریونایتد و آرسنال برای جذب این مدافع آینده‌دار دارد؛ زیرا دومینیک سوبوسلای، هافبک لیورپول و کاپیتان تیم ملی مجارستان و هموطن کرکز، در آنفیلد حضور دارد و می‌تواند او را برای حضور در آنفیلد تشویق کند.

1033