منچسترسیتی و لیورپول برای جذب ستاره آرژانتینی برایتون می‌جنگند

منچسترسیتی و لیورپول برای جذب ستاره آرژانتینی برایتون می‌جنگند

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه‌های منچسترسیتی و لیورپول برای امضای قرارداد با هافبک تهاجمی 19 ساله برایتون که به صورت قرضی در لسترسیتی حضور دارد، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، فاکوندو بونانوتی، هافبک تهاجمی تیم فوتبال برایتون که در فصل جاری به صورت قرضی در لسترسیتی توپ می‌زند، مورد توجه باشگاه‌های منچسترسیتی و لیورپول قرار گرفته است.

این هافبک 19 ساله آرژانتینی به دلیل خلاقیت و مهارت‌های فنی خود، به یک مهره کلیدی برای استیو کوپر، سرمربی لسترسیتی تبدیل شده است. او اصلیتی ایتالیایی و تابعیت هر دو کشور ایتالیا و آرژانتین را دارد اما انتخاب کرد که برای تیم ملی آرژانتین بازی کند.

تطبیق‌پذیری وی در حمله و همچنین توانایی حضور موثر در فاز تهاجمی و گلزنی باعث شده که بسیاری از کارشناسان، او را به عنوان یک استعداد آینده‌دار در لیگ برتر انگلیس بدانند.

منچسترسیتی که به دلیل تمرکز بر پیشرفت استعدادهای جوان مشهور است، فاکوندو بونانوتی را برای تقویت تیم خود می‌خواهد. این هافبک 19 ساله که 2 بازی ملی برای آرژانتین انجام داده، نه تنها از پتانسیل بالایی برخوردار است بلکه می‌تواند به سبک بازی تیم پپ گواردیولا نیز کمک کند.

تلاش برای جذب فاکوندو بونانوتی در چارچوب سیاست منچسترسیتی مبنی بر جذب استعدادهای جوان است تا در ابتدا برای دقایقی به آنها بازی بدهد و پرورش آنها در بلندمدت بپردازد.

از طرف دیگر، لیورپول تحت هدایت آرنه اسلات نیز برای حفظ صدرنشینی خود در لیگ برتر و رقابت برای قهرمانی در اروپا به ترکیبی از ستاره‌های با تجربه و استعدادهای جوان نیاز دارد.

فاکوندو بونانوتی، با انرژی و مهارت‌های خود، به خوبی می‌تواند در سیستم آرنه اسلات هلندی جا بیفتد و سرعت و خلاقیت فاز تهاجمی لیورپول را افزایش دهد.

وب‌سایت اسپانیایی fichajes نوشت که برایتون حاضر نیست استعداد جوان خود را کمتر از 30 میلیون یورو در تابستان آینده بفروشد اما هم منچسترسیتی و هم لیورپول، مایل به پذیرش مبالغ ارائه شده توسط برایتون خواهند بود.

1033