تمایل منچسترسیتی به فروش کاپیتانش

تمایل منچسترسیتی به فروش کاپیتانش

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی مایل به فروش کاپیتان 34 ساله‌اش با قیمت حدود 15 میلیون پوند در تابستان آینده است.

به گزارش فوتبالی، کایل واکر کاپیتان و مدافع 34 ساله انگلیسی منچسترسیتی که تا ماه جون سال 2026 با سیتیزن‌ها قرارداد دارد، مورد توجه باشگاه الاهلی عربستان قرار گرفته است.

واکر از زمان انتقال 50 میلیون پوندی از تاتنهام به منچسترسیتی در جولای سال 2017؛ موفق به کسب 6 قهرمانی لیگ برتر، 2 قهرمانی جام حذفی، 4 قهرمانی جام اتحادیه شده و همچنین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023 را بدست آورده است.

وی که از فصل گذشته کاپیتان آبی‌های منچستر شد و با حضور در فینال یورو 2024 در آلمان، تعداد بازی‌های ملی خود را به 91 رساند؛ در فصل جاری شروع خوبی در سیتی نداشته است.

او در جناح راست منچسترسیتی در هر دو گل آرسنال در دیدار لیگ برتر که به تساوی 2-2 انجامید، مقصر بود. وی همچنین توسط لی کارسلی، سرمربی موقت سه‌شیرها، برای بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا به تیم ملی انگلیس دعوت نشد.

واکر اگر به الاهلی عربستان برود، حدود 400 هزار پوند در هفته به دست آورد. این تقریباً دو برابر مبلغی است که وی در حال حاضر در سیتی دریافت می‌کند.

روزنامه انگلیسی دیلی استار مدعی شد که باشگاه منچسترسیتی نیز تمایل دارد که تا مدافع راست 34 ساله خود را در تابستان آینده با قیمت حدود 15 میلیون پوند بفروشد.

1033