بحران کارت‌های قرمز در آرسنال

بحران کارت‌های قرمز در آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال در فصل جاری لیگ برتر فوتبال انگلیس، رکورددار دریافت کارت قرمز است.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال آرسنال تا اینجای فصل با دریافت 3 کارت قرمز، رکوددار اخراج بازیکنان در فصل جاری لیگ برتر است. این تعداد کارت قرمز فقط در 8 بازی فصل جدید، می‌تواند به امیدهای توپچی‌های لندن برای کسب عنوان قهرمانی ضربه بزند. 

ویلیام سالیبا با دریافت کارت قرمز در باخت 2-0 شب گذشته (شنبه) آرسنال مقابل بورنموث در لیگ برتر، موجب 10 نفره شدن توپچی‌های لندن و پایان شروع بی‌نظیر و شکست‌ناپذیری شاگردان آرتتا در فصل جاری شد.

دکلان رایس و لئاندرو تروسارد، دو اخراجی دیگر آرسنال در فصل جاری هستند و هر بار که توپچی‌ها در این فصل 10 نفره شدند، امتیاز از دست دادند.

سالیبا در دقیقه 30 این دیدار از زمین بازی اخراج شد تا تیمش بیش از 60 دقیقه، 10 نفره بازی کند و در دقایق 70 و 79، گل دریافت کند. آرسنال در 2 دیدار دیگر این فصل که 10 نفره شد، به تساوی رسید.

آلن شیرر، مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس گفت: آرسنال باید این وضعیت را تغییر دهد. کاملاً واضح است که اگر این کار را نکنند، امتیاز کافی کسب نمی‌کنند. این شرایط نمی‌تواند ادامه یابد.

سالیبا بازی خانگی مقابل صدرنشین فعلی لیگ برتر یعنی لیورپول را در روز یکشنبه 6 آبان از دست خواهد داد. توپچی‌ها در حال حاضر با یک بازی بیشتر و یک امتیاز کمتر، هم‌امتیاز منچسترسیتی هستند اما به دلیل تفاضل گل کمتر، در رتبه سوم قرار گرفتند.

اگر لیورپول در دیدار امروز (یکشنبه) مقابل چلسی پیروز شود و سپس آرسنال را در هفته آینده شکست دهد، فاصله شاگردان میکل آرتتای اسپانیایی با شاگردان آرنه اسلات هلندی به 7 امتیاز می‌رسد.

1033