کامبک فراموش نشدنی اینتر میامی با هت‌تریک مسی در یازده دقیقه

کامبک فراموش نشدنی اینتر میامی با هت‌تریک مسی در یازده دقیقه

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی در دیدار خانگی مقابل نیو انگلند با حساب شش بر دو به پیروزی رسید و 74 امتیازی شد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و چهارم لیگ ام ال اس، بامداد امروز از ساعت 01:30 به وقت تهران، تیم های اینتر میامی و نیو انگلند در ورزشگاه چیس استادیوم به مصاف هم رفتند.دو تیم شرایط بسیار متفاوتی در جدول رده بندی داشتند. نیوانگلند با 31 امتیاز در رده چهاردهم بود، اما اینتر میامی با 71 امتیاز صدر جدول را تصاحب کرده بود. 

در نیمه اول نیو انگلند یک شوک اساسی در دقیقه دو به میزبان داد و لوکا لانگنی دروازه اینتر میامی را گشود. سپس در دقیقه 34، دیلن بوررو اختلاف را به دو گل افزایش داد تا وضعیت برای میزبان بسیار خطرناک شود. اما اینجا بود که تجربه لوئیس سوارز به کارشان آمد و ستاره اروگوئه ای در دقایق 40 و 43 دو گل برای اینتر میامی زد تا آن ها بازنده به رختکن نروند.

در نیمه دوم تاتا مارتینو بالاخره لیونل مسی را در دقیقه 57 به زمین فرستاد و یک دقیقه بعد از حضور او، بنجامین کرماسکی گل سوم اینتر میامی را زد تا کامبک تکمیل شود. اما آتش بازی مسی از دقیقه 78 شروع شد که اعجوبه آرژانتینی با زدن گل چهارم کار را تمام کرد، اما موتور خودش تازه روشن شده بود. او دو گل دیگر در دقایق 81 و 89 به ثمر رساند تا در یازده دقیقه هت تریک کرده باشد.

4416