پاریسن ژرمن صدرجدول را پس گرفت

پاریسن ژرمن صدرجدول را پس گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در دیدار خانگی مقابل استراسبورگ با نتیجه 4-2 به پیروزی رسید تا 20 امتیازی شود.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های پی اس جی و استراسبورگ از چهارچوب هفته هشتم لیگ فرانسه درورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند. پیش از شروع این بازی، شاگردان لوئیز انریکه با 17 امتیاز در رده دوم قرار داشتند، امامهمان با 10 امتیاز در جایگاه هفتم بودند. با توجه به تساوی بدون گل روز گذشته موناکو مقابل لیل، پی اس جی فرصت این را داشت تابا کسب 3 امتیاز در این بازی، به صدر جدول صعود کند. البته شاگردان انریکه در دو بازی اخیر خود نتوانسته بودند طعم پیروزی رابچشند.

در نیمه اول پی اس جی از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و فرصت باز کردن دروازه استراسبورگ را داشت. در دقیقه هجده،مایولو پدیده جوان با ضربه پای چپ گل اول را به ثمر رساند و پی اس جی نیمه اول را برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم باز هم پی اس جی بهترین تیم میدان بود و در دقیقه چهل و هفت مارکو آسنسیو اختلاف را به دو گل افزایش داد. ده دقیقهبعد استراسبورگ با ضربه مارا یکی از گل های خورده را جبران کرد. در دقیقه شصت و پنج یک پنالتی به سود پاریس اعلام شد اماVAR آن را مردود اعلام کرد. در دقیقه شصت و شش بارکولا گل سوم را زد. اما این پایان بازی نبود و پی اس جی در دقیقه 90 به وسیله لی کانگ این به گل چهارم رسید و استراسبورگ در ثانیه های پایانی بازی با ضربه دیونگ بازی را 4-2 کرد. 

با این نتیجه، پی اس جی بیست امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

4416