اتحاد کلبا و همان همیشگی؛ با سوپر گل قایدی پیروز شدند!

اتحاد کلبا و همان همیشگی؛ با سوپر گل قایدی پیروز شدند!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال اتحاد کلبا موفق شد با درخشش مهدی قایدی حریف خود را شکست دهد و به مرحله‌ی بعد جام ریاست جمهوری امارات صعود کند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که دیگر باید به تیتر زدن و نوشتن از درخشش بازیکنان ایرانی اتحاد کلبا عادت کنیم. اتفاقی که در این دیدار هم همانند بازی های قبل این تیم رخ داد تا ببرهای امارات روزگار خوبی را سپری کنند.

مرحله یک هشتم نهایی جام ریاست جمهوری امارات امروز با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید که در آخرین دیدار از این مرحله، تیم‌های اتحاد کلبا و البطائح رودرروی هم قرار گرفتند.

مهدی قایدی، شهریار مغانلو و سامان قدوس، سه بازیکن ایرانی اتحاد کلبا از ابتدا در ترکیب حضور داشتند و عملکرد خوبی ارائه دادند. سامان قدوس در دقیقه 24 موفق به کسب پنالتی برای تیمش شد، اما شهریار مغانلو این پنالتی را از دست داد تا بازی همچنان با نتجه تساوی بدون گل دنبال شود. تلاش‌های بازیکنان اتحاد کلبا برای گلزنی تا دقیقه 58 بی نتیجه بود، اما در دقیقه 59 مهدی قایدی با یک حرکت آکروباتیک و به زیبایی قفل دروازه البطائح را شکست. 

در ادامه قایدی در دقیقه 66 یک پنالتی کسب کرد تا دنیل بسا اختلاف را به 2 گل برساند. شب درخشان قایدی با به ثمر رساندن گل سوم در دقیقه 85 تکمیل شد تا اتحاد کلبا به باز هم به لطف ایرانی‌ها یک برد دیگر کسب کند.

در این دیدار قایدی و مغانلو به طور کامل در زمین حضور داشتند و قدوس در دقیقه 76 تعویض شد. قایدی پیش از فیفادی در رقابت‌های لیگ برتر امارات هم مقابل البطائح موفق به ثبت 1 گل و 1 پاس گل شده بود و می‌توان البطائح را حریف مورد علاقه باشوی بوشهری نامید.

2636