خط و نشان جدی هری کین و بایرن مونیخ برای بارسلونا

خط و نشان جدی هری کین و بایرن مونیخ برای بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ از نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها، یعنی اشتوتگارت میزبانی کرد و با چهار گل به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای مهم این هفته بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ از اشتوتگارت میزبانی کرد. این مسابقه در نهایت با نتیجه چهار بر صفر به سود اف سی هالیوود به پایان رسید و شاگردان ونسان کمپانی توانستند در آستانه دیدار حساس مقابل بارسلونا به نوار پیروزی برگردند.

دو تیم در نیمه نخست کار خاصی انجام ندادند. بایرن مونیخ صاحب توپ و میدان بود و چند موقعیت نصفه و نیمه هم خلق کرد، اما هیچ توپی از خط دروازه‌ها رد نشد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم شاگردان سباستین هوینس به دفاع متمرکز خود ادامه دادند و کار را برای بایرن مونیخ سخت کردند. جمع شدن بازیکنان اشتوتگارت در محوطه جریمه خودی کار را برای بازیکنان بایرن سخت کرد، اما هری کین در دقیقه 57 با یک شوت دقیق و تماشایی از پشت محوطه جریمه قفل دروازه الکساندر نوبل را باز کرد. با این گل دفاع اشتوتگارت باز شد و بایرن مونیخ توانست به گل‌های بعدی برسد. کین 3 دقیقه بعد از این گل، برای بار دوم دروازه نوبل را باز کرد و اختلاف را دو برابر کرد. درخشش کین به همینجا ختم نشد و ستاره انگلیسی در دقیقه 80 بازی گل سوم خودش و تیمش را به ثمر رساند و بازی خوبش را تکمیل کرد. کینگزلی کومان در دقایق پایانی گل چهارم بایرن مونیخ را وارد دروازه اشتوتگارت کرد تا شکست شاگردان هوینس سنگین‌تر شود.

1428