واکنش سرمربی لیورپول به شایعات علاقه رئال مادرید به ستاره انگلیسی

واکنش سرمربی لیورپول به شایعات علاقه رئال مادرید به ستاره انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - آرنه اسلوت سرمربی هلندی لیورپول معتقد است ترنت الکساندر آرنولد روی این تیم تمرکز کرده و اصلاً توجهی به شایعات اخیر ندارد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد ترنت الکساندر آرنولد در تابستان آینده به پایان می رسد و لیورپول همچنان نتوانسته قرارداد این ستاره انگلیسی را تمدید کند. رئال مادرید بزرگ ترین مشتری آرنولد است و با توجه به مصدومیت وحشتناک دنی کارواخال و به پایان رسیدن فصل برای این مدافع باتجربه، آن ها نیاز به خرید دفاع راست دارند و شاید در ژانویه برای خرید او اقدام کنند.

به نقل از سایت گل، آرنه اسلوت در کنفرانس خبری پیش از بازی با چلسی به خبرنگاران گفت: "لینک شدن آرنولد به رئال مادرید هیچ تاثیری روی او ندارد. فکر می کنم شما بازیکنان ما را دست کم گرفته اید. این بازیکنان همیشه به باشگاه های بزرگ لینک می شوند، حتی اگر قرارداد داشته باشند. اگر فکر می کنید که این شایعات می تواند تاثیری روی آرنولد بگذارد، فکر می کنم شما به اندازه کافی از بازیکنان لیورپول شناخت ندارید. آن ها از نظر ذهنی واقعاً قوی هستند و به این مسائل عادت دارند. این بخشی از شغل ماست. وقتی من در فاینورد بودم، هر روز مرا به یکی از باشگاه ها لینک می کردند. ما فقط روی بازی فردا تمرکز کرده ایم."

4416