پیروزی خفیف بایرلورکوزن علیرغم خراب کردن پنالتی

پیروزی خفیف بایرلورکوزن علیرغم خراب کردن پنالتی

پایگاه خبری فوتبالی - بایر لورکوزن در دیدار خانگی مقابل آینتراخت فرانکفورت با نتیجه دو بر یک به پیرزوزی رسید تا 14 امتیازی شود.

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته هفتم رقابت های بوندس لیگا، عصر امروز تیم های بایر لورکوزن و فرانکفورت از ساعت 17 به وقت تهران در استادیوم بای آرنا به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که شاگردان ژابی آلونسو با 11 امتیاز در رده هفتم و آینتراخت با 13 امتیاز در رده پنجم قرار داشت. 

در نیمه اول، لورکوزن بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 9 بازی، صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما ویکتور بونیفیس این پنالتی را از دست داد و چند دقیقه بعد، عمر مارموش موفق شد فرانکفورت را یک بر صفر پیش بیاندازد، اما خوشحالی مهمان خیلی دوام نداشت و در دقیقه 25، روبرت آندریش حساب کار را یک بر یک مساوی کرد تا نیمه اول برنده ای نداشته باشد.

در نیمه دوم لورکوزن تیم برتر میدان بود و موقعیت های گلزنی خوبی روی دروازه فرانکفورت ایجاد کرد و در نهایت، ویکتور بونیفیس که در نیمه اول پنالتی از دست داده بود، در اینجا جبران کرد و گل دوم لورکوزن را به ثمر رساند تا ژابی آلونسو و شاگردانش به پیروزی خفیف دو بر یک دست پیدا کنند.

4416