راه حل سرمربی چلسی برای پیشگیری از مصدومیت‌های مدافع آبی‌های لندن

راه حل سرمربی چلسی برای پیشگیری از مصدومیت‌های مدافع آبی‌های لندن

پایگاه خبری فوتبالی- انزو مارسکا سرمربی ایتالیایی چلسی، از راه‌حل جلوگیری از آسیب‌دیدگی‌های مداوم مدافع راست تیمش رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، ریس جیمز کاپیتان چلسی دوباره آماده بازگشت به میادین شده اما انزو مارسکا می‌گوید که او فقط یک بار در هفته از دفاع راست تیمش استفاده می‌کند تا از آسیب‌های بیشتر او جلوگیری کند.

جیمز می‌تواند برای اولین بار در این فصل پس از بهبودی از مصدومیت همسترینگ، به میدان برود. او تیمش را برای نبرد حساس مقابل لیورپول همراهی خواهد کرد.

این مدافع راست 24 ساله با شرکت در جلسات انفرادی در زمین کوبهام لندن، خود را برای حضور در تمرینات گروهی باز کرد. او به دلیل یک آسیب جزئی که ماه گذشته متحمل شد، نتوانست به تمرینات گروهی ملحق شود.

مارسکا گفت: ریس جیمز بالاخره برگشت. او در تمام مدت تعطیلی مسابقات لیگ به دلیل بازی‌های ملی، تمرین کرد و آماده بازگشت شد.

سرمربی چلسی افزود: زمانی که مدام دچار آسیب‌دیدگی می‌شوید، شرایط پیچیده می‌شود و آسان نیست. شما همیشه به دنبال راه حل هستید. احتمالاً راه حل جیمز، همان راه حلی است که ما برای رومئو لاویا و وسلی فوفانا در پیش گرفتیم و فقط یک بار در هفته از آنها استفاده می‌نماییم.

مارسکا تصریح کرد: در مقطع زمانی کنونی، بدن ریس آمادگی دو بار در هفته بازی کردن را ندارد، بنابراین ما سعی می‌کنیم شرایط او را مدیریت کنیم.

جیمز در تمام پنج بازی تدارکاتی پیش فصل چلسی در ایالات متحده حضور داشت و پس از مصدومیت مجدد مقابل رئال مادرید تعویض گردید. مالو گوستو در پست دفاع راست جا افتاده و فوفانا و اکسل دیساسی هم می‌توانند در این پست بازی کنند.

او فصل گذشته پس از عمل جراحی در ماه دسامبر، تنها پنج بازی در لیگ برتر از ابتدا به میدان رفت.

1033