دروگبا، صلاح و کاستا؛ الگوهای مهاجم تاتنهام

دروگبا، صلاح و کاستا؛ الگوهای مهاجم تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ملی‌پوش انگلیسی 27 ساله تاتنهام می‌گوید دیدیه دروگبا، محمد صلاح و دیگو کاستا الگوهای او بوده‌اند.

به گزارش فوتبالی، دومینیک سولانکه مهاجم ملی‌پوش 27 ساله انگلیسی تاتنهام که پیش از این در چلسی و لیورپول هم توپ زده، در گفتگو با دیلی میل گفت: دیدیه دروگبا که در چلسی ستاره شد، الگوی اصلی او بود. یک شخص عالی که باید به او نگاه کرد. وقتی با وی تمرین می‌کردم، او بسیار صادق بود و آنچه در ذهنش می‌گذشت را بیان می‌کرد. من از این بابت سپاسگزارم.

وی افزود: الگوی بعدی من دیگو کاستا بود. یکی از بامزه‌ترین افرادی که در فوتبال با او آشنا شدم. شخصیتی دیوانه که همیشه شوخی می‌کند. چنین بازیکنانی برای بالا بردن روحیه مهم هستند.

دومینیک سولانکه همزمان با سه بازیکن معروف یعنی سادیو مانه، روبرتو فیرمینو و محمد صلاح در سال 2017 در لیورپول حضور یافت. این سه ستاره در اولین فصل خود 44 گل به ثمر رساندند و لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما به رئال مادرید باخت. درخشان‌ترین ستاره لیورپول، محمد صلاح بود که او نیز به سومین الگوی سولانکه تبدیل شد.

سولانکه در ارتباط با تجربه حضورش در کنار ستارگان چلسی و لیورپول می‌گوید: تماشا کردن آنها و بودن در اطراف‌شان، لذت‌بخش بود. باشگاه‌هایی که من در آنها حضور داشته‌ام، بازیکنان بزرگی داشته‌اند که دارای فرم دیوانه‌کننده‌ای بوده‌اند و به اوج خود رسیدند.

1033