از بیانیه و احتمال پایان همکاری، تا حمایت مدیرعامل از فکری

از بیانیه و احتمال پایان همکاری، تا حمایت مدیرعامل از فکری

پايگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل مس شهر بابک اعلام کرد که این باشگاه دوست دارد با محمود فکری ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از اتمام بازی دو تیم سایپا و مس شهر بابک در هفته پنجم لیگ یک، محمود فکری به خاطر حرفهای فوق جنجالی‌اش، با محرومیت 4 ماهه و جریمه نقدی کمیته اخلاق روبرو شد و از طرفی باشگاه مس شهر بابک با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هیات مدیره این باشگاه، در واکنش به صحبتهای فکری جلسه اضطراری تشکیل داده است و نتایج آن را رسانه‌ای خواهد کرد.

در شرایطی که از بیانیه باشگاه مس شهربابک، می‌شد اینگونه برداشت کرد که احتمال قطع همکاری این باشگاه با فکری وجود دارد، جالا مجتبی اسماعیلی مدیرعامل مس شهر بابک در مصاحبه خود با تسنیم از سرمربی تیمش حمایت کرده و گفته است:" انشالله که این رأی در مرحله استیناف مشمول تخفیف شود. ما به حکم صادره اعتراض کردیم و ان‌شاءالله دوستان مساعدت کنند. از روز اول اعلام کردیم که رأی فدراسیون فوتبال را می‌پذیریم. باشگاه دوست دارد که به همکاری با فکری ادامه بدهد." 

شاید دلیل تغییر موضع باشگاه مس شهربابک در قبال فکری را بتوان اینگونه تعبیر کرد که این باشگاه به هر دلیلی نتوانسته مربی دیگری را جایگزین فکری روی نیمکت کند و به همین دلیل تصمیم به ادامه همکاری با فکری گرفته است.

با این وجود باید دید روزهای آینده و پس از اعلام رای استیناف فکری چه اتفاق دیگری خواهد افتاد و آیا باشگاه مس شهر بابک همچنان به حمایت خود از این مربی ادامه خواهد داد یا خیر. 

1999