نگاهی به آخرین وضعیت مصدومان آرسنال

نگاهی به آخرین وضعیت مصدومان آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال بعد از 2 نایب قهرمانی متوالی، می‌خواهد در فصل جاری مدعی اصلی قهرمانی باشد اما آسیب‌دیدگی‌های پرشمار ستارگانش، سرمربی و هواداران توپچی‌های لندن را نگران کرده است.

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تایید کرد که مصدومیت بوکایو ساکا، وینگر آرسنال جدی نیست اما کاپیتان مارتین اودگارد همچنان دور از میادین خواهد بود.

ساکا، ملی‌پوش انگلیسی 23 ساله، در جریان باخت سه‌شیرها مقابل یونان در هفته گذشته، از ناحیه همسترینگ آسیب دید و پیروزی یکشنبه هفته گذشته تیم ملی انگلیس مقابل فنلاند را از دست داد.

آرتتا در مورد وضعیت ساکا گفت: این یک مصدومیت جدی نیست. او واقعاً به خوبی در حال بهبودی است. وی در روزهای گذشته چند تمرین انجام داده است. ما امیدواریم که به زودی به شرایط بازی بازگردد.

اما اودگارد به بازی امروز شنبه مقابل بورنموث در لیگ برتر نمی‌رسد زیرا در شهریورماه در ترکیب تیم ملی نروژ از ناحیه رباط مچ پا آسیب دید. این هافبک 25 ساله، از اوایل شهریورماه برای این باشگاه بازی نکرده یعنی 4 بازی لیگ برتر و هر 2 بازی توپچی‌ها در لیگ قهرمانان را از دست داده است.

وضعیت سایر مصدومان توپچی‌های لندن اما بهتر است. به گفته سرمربی آرسنال، کای هاورتز شانس خوبی برای بازی دارد و مدافعان مصدوم آرسنال یعنی بن وایت، یورین تیمبر و الکساندر زینچنکو نیز در آستانه بازگشت به میادین هستند.

آرسنال، نایب قهرمان دو فصل گذشته که کورس قهرمانی را به منچسترسیتی واگذار کرد، در فصل جاری در فاصله یک امتیازی از لیورپول صدرنشین قرار دارد. توپچی‌های لندن در 7 دیدار گذشته خود شکست نخورده‌اند.

1033