لوییز انریکه در آستانه تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن تا سال 2027

لوییز انریکه در آستانه تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن تا سال 2027

پایگاه خبری فوتبالی- لوییز انریکه، سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن در آستانه تمدید قرارداد خود تا سال 2027 قرار دارد و احتمالا تا چند روز آینده این قرارداد میان طرفین امضا می‌شود.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن یکی از ناکام‌های بزرگ فوتبال اروپا در چند فصل اخیر بوده است. مالکان قطری این باشگاه خرج زیادی کردند تا این تیم را به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسانند، اما هر بار پروژه‌شان با شکست مواجه شد. آن‌ها بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال را گرد هم آوردند تا بتوانند به طلسم قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان پایان بدهند، اما حتی حضور همزمان مسی، راموس، امباپه و نیمار هم دردی را دوا نکرد.

حالا سران باشگاه فرانسوی این پروژه را به لوییز انریکه سپرده‌اند. سرمربی اسپانیایی سرشناس دنیای فوتبال که پیش از این در سال 2015 توانسته بود بارسلونا را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. انریکه فصل گذشته به همراه پاری سن ژرمن تا مرحله نیمه نهایی این مسابقات پیش رفت و شاید اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست مقابل دورتموند هم به پیروزی برسد و راهی فینال شود، اما بخت با او یار نبود.

حالا این سرمربی در آستانه تمدید قرارداد است. این نشان می‌دهد که مدیران پاری سن ژرمن از عملکرد لوییز انریکه رضایت دارند و به حمایت خود از این سرمربی اسپانیایی ادامه می‌دهند. قرارداد جدید لوییز انریکه تا سال 2027 اعتبار خواهد داشت.

1428