لیورپول به جمع مشتریان ستاره جوان آلمانی اضافه شد

لیورپول به جمع مشتریان ستاره جوان آلمانی اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول تصمیم دارد برای تقویت خط هافبک خود برای جذب فلوریان ویرتز تلاش کند و باید برای خرید این ستاره آلمانی با تیم‌های بزرگی همچون رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچسترسیتی و آرسنال رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، این روزها اخبار زیادی در خصوص مقصد بعدی فلوریان ویرتز به گوش می‌رسد. ستاره جوان آلمانی که در فصل گذشته عملکرد درخشانی با پیراهن بایر لورکوزن به نمایش گذاشت، مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است. او در تابستان امسال نیز پیشنهادهای زیادی داشت اما تصمیم گرفت حداقل یک فصل دیگر در لورکوزن بماند.

بایرن مونیخ این بازیکن را هدف اصلی نقل و انتقالاتی خود می‌داند. مدیران باشگاه آلمانی تصمیم دارند تمام تلاش خود را برای جذب این ستاره آینده‌دار انجام دهند، اما سران بایر لورکوزن علاقه‌ای به فروش ویرتز به بایرن مونیخ ندارند. منچسترسیتی و رئال مادرید هم شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند و احتمالا در تابستان برای خرید او وارد بازار شوند. آرسنال، دیگر تیمی است که اخیرا به این رقابت اضافه شده است.

حالا یک تیم انگلیسی دیگر نیز وارد رقابت شده است. به نقل از خبرنگار سرشناس آلمانی، فلوریان پلاتنبرگ، لیورپول هم به جمع تیم‌هایی که به خرید ویرتز علاقه‌مند هستند اضافه شده است. لیورپول در تابستان امسال هم علاقه خود را به این بازیکن نشان داده بود اما موفق به جذب او نشد.

ظاهرا رقابت برای خرید فلوریان ویرتز هرروز شدیدتر و شلوغ‌تر می‌شود و باید دید سرانجام کدام تیم در این جنگ نقل و انتقالاتی پیروز می‌شود.

1428