بایر لورکوزن ستاره جوان خود را به بایرن مونیخ نمی‌فروشد

بایر لورکوزن ستاره جوان خود را به بایرن مونیخ نمی‌فروشد

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ فلوریان ویرتز را هدف اصلی خود برای تابستان سال آینده می‌داند اما مدیران بایر لورکوزن نمی‌خواهند این ستاره جوان را به رقیب خود بفروشند و ترجیح می‌دهند ویرتز به یک تیم غیرآلمانی بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، فلوریان ویرتز یکی از بازیکنانی است که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان سال آینده مشتریان زیادی خواهد داشت. او در حال حاضر یکی از بازیکنان ارزشمند دنیای فوتبال است و در فصل گذشته یکی از ارکان اصلی قهرمانی بایر لورکوزن در بوندسلیگا بود. او در رقابت‌های یورو 2024 هم با پیراهن تیم ملی آلمان نمایش‌های خوبی از خود ارائه داد.

او مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد. تیم‌های بایرن مونیخ، منچسترسیتی و رئال مادرید شرایط این ستاره آلمانی را به صورت جدی زیر نظر دارند و حاضرند برای خرید او در تابستان سال آینده دست به جیب شوند. در هفته‌های گذشته صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه خود ویرتز علاقه دارد به بایرن مونیخ بپیوندد، اما شاید تصمیم مدیران بایر لورکوزن چیز دیگری باشد.

به نقل از نشریه اسکای آلمان، بایرن مونیخ ویرتز را هدف اصلی خود برای تابستان سال آینده می‌داند. مدیران اف سی هالیوود حاضرند برای جذب این ستاره جوان آلمانی هزینه زیادی انجام بدهند، اما مدیران بایر لورکوزن حاضر نیستند به بایرن مونیخ بازیکن بفروشند. آن‌ها در تابستان امسال نیز مانع انتقال جاناتان تاه به بایرن مونیخ شدند و ترجیح می‌دهند در صورت جدایی ویرتز، او را به منچسترسیتی بفروشند.

1428