بمب‌افکن لهستانی بارسلونا در یک قدمی رکورد گرد مولر

بمب‌افکن لهستانی بارسلونا در یک قدمی رکورد گرد مولر

پایگاه خبری فوتبالی- رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا این شانس را دارد تا با زدن یک گل دیگر به رکورد گرد مولر برسد و تبدیل به سومین گلزن برتر تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی شود.

به گزارش فوتبالی، رابرت لواندوفسکی در این فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. این ستاره باتجربه لهستانی که فصل گذشته افت قابل توجهی داشت و اگر ژاوی هرناندز به کار خود در بارسا ادامه می‌داد، احتمال داشت در تابستان امسال جدا شود، با ورود هانسی فلیک به دوران اوج خود بازگشت. او حالا بالاتر از دیگر ستاره‌های لالیگا، با 10 گل زده بهترین گلزن این رقابت‌ها به حساب می‌آید و امیدوار است بتواند در پایان فصل جایزه پیچیچی را مال خود کند.

او حالا با 364 گل، در یک قدمی رکورد گرد مولر است و در صورتی که تنها یک گل دیگر به ثمر برساند، می‌تواند به سومین گلزن برتر تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی تبدیل شود. گرد مولر در لیگ‌های داخلی توانست 365 گل به ثمر برساند. لواندوفسکی پیش از این توانسته بود رکورد بیشترین گل زده در یک فصل بوندسلیگا را از گرد مولر بگیرد و به نام خود کند.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو گلزن برتر این لیست هستند که فاصله زیادی با مولر و لواندوفسکی دارند. مسی با زدن 496 گل در رتبه نخست قرار دارد و کریستیانو رونالدو با تنها یک گل کمتر از مسی در رتبه بعدی قرار دارد.

1428