مدافع ملی‌پوش اینتر مورد توجه سیتیزن ها قرار دارد

مدافع ملی‌پوش اینتر مورد توجه سیتیزن ها قرار دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ پای تیم ملی ایتالیا و باشگاه منچسترسیتی مورد توجه سیتیزن ها قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه سان منچسترسیتی به شدت به جذب فدریکو دیمارکو، مدافع ۲۶ ساله اینترمیلان، برای پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۵ علاقه نشان داده است. این مدافع ایتالیایی که از بازیکنان کلیدی اینتر است، مورد توجه بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپا قرار گرفته و به خصوص سیتی به دنبال تقویت خط دفاعی خود است. پس از مشکلاتی که در پست دفاع چپ داشته‌اند، از جمله جدایی الکساندر زینچنکو و اختلافات با ژوآئو کانسلو، پپ گواردیولا به دنبال اضافه کردن دیمارکو به ترکیب تیم خود است.

دیمارکو که از محصولات آکادمی اینتر است، پس از بازگشت از چندین دوره قرضی، نقش اساسی در موفقیت‌های اخیر اینتر داشته و توانسته است با بازی‌های تهاجمی و تدافعی خود توجه بزرگان را جلب کند. با توجه به مشکلات مالی اینتر، احتمال فروش بازیکنانی همچون دیمارکو برای توازن مالی باشگاه وجود دارد. اینتر برای فروش دیمارکو مبلغی در حدود ۸۰ میلیون یورو تعیین کرده و این بازیکن توانسته در این فصل نیز عملکرد خوبی داشته باشد و در لیگ ایتالیا تأثیرگذار باشد.

در ابتدای تابستان گذشته، بایرن‌مونیخ هم علاقه خود را به فدریکو دی‌ مارکو نشان داد، اما به سرعت متوجه شد که این مدافع برای اینتر غیر قابل فروش است و مذاکرات هرگز آغاز نشد.

۱۰۰۹