رسمی؛ برنامه بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا مشخص شد

رسمی؛ برنامه بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- برنامه بازی‌های این فصل سوپرکاپ اسپانیا که قرار است در زمستان سال 2025 برگزار شود مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های سوپرکاپ اسپانیا چند فصلی است که به صورت چهارجانبه برگزار می‌شود. در گذشته این مسابقه به صورت یک فینال میان قهرمان لالیگا و قهرمان کوپا دل ری برگزار می‌شد، اما حالا با حضور قهرمان و نایب قهرمان لالیگا و همچنین قهرمان و نایب قهرمان کوپا دل ری برگزار می‌شود. از زمانی که این مسابقات به صورت چهارجانبه برگزار می‌شود، عربستان میزبانی مسابقات را بر عهده گرفته است.

حالا برنامه مسابقات این فصل این تورنمنت به صورت رسمی اعلام شد و تیم‌های حاضر با تاریخ برگزاری دیدار نیمه‌نهایی خود آشنا شدند.

در تاریخ هشتم ژانویه 2025، یعنی 19 دی ماه 1403 دیدار اول نیمه نهایی میان رئال مادرید، قهرمان لالیگا و مایورکا، نایب قهرمان کوپا دل ری برگزار می‌شود.

در روز بعدی، یعنی نهم ژانویه، دیگر دیدار نیمه نهایی میان بارسلونا، نایب قهرمان لالیگا و اتلتیک بیلبائو، نایب قهرمان کوپا دل ری برگزار می‌شود.

فینال این مسابقات هم سه روز پس از برگزاری بازی نیمه نهایی دوم، یعنی دوازدهم ژانویه 2025 برگزار می‌شود.

رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی است. کهکشانی‌ها فصل گذشته در دیدار فینال با اقتدار از سد بارسلونا عبور کردند و عنوان قهرمانی را به دست آوردند. در دو فصل گذشته تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید فینالیست‌های سوپرکاپ بودند که یک بار بارسا قهرمان شد و یک بار هم رئال مادرید. 

1428