وفاداری هوادار به سیکل ناامیدکننده‌اش؛ اولین سقوط کننده مشخص شد؟

وفاداری هوادار به سیکل ناامیدکننده‌اش؛ اولین سقوط کننده مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم هوادار از ابتدای لیگ بیست و چهارم هرگز طعم برد را نچشیده و یکی در میان با نتیجه تساوی و یا با باخت، زمین مسابقه را ترک کرده است.

به گزارش فوتبالی، مصاف هفته هشتم هوادار تهران و شمس آذر قزوین که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شد در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا بحران هوادار به پایان نرسد و ادامه‌دار باشد.

سید مهدی رحمتی و شاگردانش باز هم به سیکل بدِ نتیجه گیری خودشان ادامه دادند و این بار با تساوی به پایان بازی رسیدند تا در پایان هفته هشتم با کسب ۴ امتیاز از ۴ تساوی، مثل نساجی، تنها تیم‌های بدون برد لیگ بیست و چهارم لقب بگیرند.

هوادار در مقابل شمس آذر برای اولین بار در جریان بازی موفق به گلزنی شد اما به برد نرسید تا نزدیک به ۱۶۹ روز از آخرین برد آن‌ها گذشته باشد زیرا آن‌ها آخرین بار در هفته بیست و پنجم لیگ قبل و در مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسیده بودند. دیداری که دوازدهم خرداد ماه و به میزبانی هوادار برگزار شده بود.

هوادار لیگ قبلی را هم چندان موفقیت آمیز به پایان نرسانده بود و اگر جمع آوری امتیازات اول فصل آن‌ها نبود؛ شیوه نتیجه‌گیری‌شان در هفته‌های آخر، آن‌ها را به لیگ آزادگان می‌برد. آنها فصل پیش در مقایسه با همین زمان گذشته از این فصل و تا پایان هفته هشتم، ۸ امتیاز داشتند در کنار ۶ گل زده و ۹ گل خورده و تقریبا همین روند را تا پایان فصل ادامه دادند و لیگ بیست سوم را با کسب ۲۹ امتیاز در کنار ۳۱ گل زده و ۴۸ گل خورده، در رتبه سیزدهم جدول به پایان رساندند.

آن‌ها اما اگر به همین روند خود تا پایان لیگ بیست و چهارم ادامه بدهند؛ در آخر فصل به ۱۵ امتیاز به همراه ۸ گل زده و ۳۴ گل خورده می‌رسند! عددهایی که قطعا هوادار را به لیگ آزادگان برده و از سطح اول فوتبال ایران خارج می‌کند. اتفاقی که برای جلوگیری از آن، مدیران این تیم می‌بایست هر چه زودتر فکری بیندیشند. 

7899