شاکیان پرسپولیس هنوز تیم ندارند!

شاکیان پرسپولیس هنوز تیم ندارند!

پایگاه خبری فوتبالی- سه بازیکن خارجی پرسپولیس که به تازگی به خاطر عدم پرداخت مطالبات‌شان، پنجره نقل و انتقالاتی قرمز پوشان را بسته‌اند ماه‌هاست که بازیکن آزاد هستند و هیچ درخواستی از هیچ باشگاهی برای عضویت ندارند!

به گزارش فوتبالی، بحران همیشگی بازیکنان خارجی با وجود نظارت‌های مختلف و شدیدتر نسبت به گذشته، هنوز هم قربانیان ثابت خود را دارد و در تازه‌ترین پرده از این کمدی ترسناک، شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و نبیل باهویی به جهت عدم پرداخت مطالبات‌شان توسط پرسپولیس، با شکایت از این تیم در فیفا پنجره نقل و انتقالاتی سرخ پوشان پایتخت را بسته‌اند!

نکته جالب در مورد این 3 نفر آنجاست که به جز پریرا، باهویی و دیاباته پس از جدایی از پرسپولیس، به عضویت هیچ تیمی در نیامده‌اند و بازیکن آزاد هستند! به عبارت بهتر، شیخ دیاباته ۱۶ ماه، نبیل باهویی ۸ ماه و لئاندرو پریرا ۵ ماه است که بازیکن آزاد هستند. پریرا چون بعد از پرسپولیس به عضویت یک باشگاه در لیگ دو ژاپن و سپس به یک باشگاه در لیگ دو برزیل رفت زمان کمتری نسبت به سایرین بازیکن آزاد بوده است و جالب این که برای هر کدام از این دو تیم هم در کل 3 بار به میدان رفته است!

در نهایت اما این سه بازیکن بی‌کیفیت که در چند ماه گذشته خواهانی نداشته‌اند به واسطه اشتباه‌های مدیریتی و تلاش بی‌وقفه دلال‌ها به پرسپولیس آمدند و حالا پس از جدایی، پرسپولیس را وارد چالش و پرونده‌ای جدید کرده‌اند. 

پرونده‌ای که در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن، چند روزی هواداران را نگران و اعصاب آن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد. اتفاقی که به نظر اهمیتی برای ارکان مدیریتی در فوتبال ما، نخواهد داشت.

7899