گل‌نزن‌ترین تیم ایران؛ سربازان نیروی زمینی تهران!

گل‌نزن‌ترین تیم ایران؛ سربازان نیروی زمینی تهران!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم نیروی زمینی تهران تنها تیم فوتبال ایران بین تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی است که هنوز موفق به گلزنی نشده است.

به گزارش فوتبالی، نیروی زمینی تهران پس از چند سال دوری از لیگ آزادگان، این فصل دوباره در مسابقات لیگ یک حضور دارد که البته این حضور مجدد چندان برای تیم نظامی تحت مالکیت ارتش جمهوری اسلامی ایران موفقیت آمیز نبوده است.

 تیم سرباز محور فوتبال ایران که تیمی دوست داشتنی برای فوتبالیست های مشمول هم هست، در هفت بازی که در لیگ یک برگزار کرده حتی موفق به ثمر رساندن یک گل هم نشده تا زردپوشان تهرانی با کسب دو امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن در رده هفدهم جدول رده بندی لیگ آزادگان حضور داشته باشند. 

البته نیروزی زمینی در کنار اینکه نتوانسته گلی به ثمر برساند، در هفت مسابقه انجام یافته پنج مرتبه هم توپ را درون قفس توری خود دیده تا بازی های این تیم نظامی جزو کم گل ترین بازی های لیگ یک باشد.

پیش از این تیم هوادار تهران هم در گلزنی موفق نبود ولی شکست طلسم شاگردان سید مهدی رحمتی مقابل استقلال شکست تا نیروزی زمینی تنها تیم فوتبال ایران در لیگ برتر و لیگ یک باشد که هنوز موفق به چشیدن طعم گلزنی نشده است.

نیروی زمینی هفته آتی در تهران میزبان شهر راز شیراز خواهد بود که باید دید موفق به شکست این طلسم منفی برای خود خواهد شد یا نه.

1997