عکس؛ قهرمان‌های دوره‌های بعدی جام جهانی و یورو طبق پیش‌بینی اوپتا

عکس؛ قهرمان‌های دوره‌های بعدی جام جهانی و یورو طبق پیش‌بینی اوپتا

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه آماری اوپتا، اخیرا پیش‌بینی خود را از قهرمان‌های دوره‌های بعدی جام جهانی و یورو منتشر کرد که بررسی آن می‌تواند جالب توجه باشد.

به گزارش فوتبالی، مسابقات جام جهانی به عنوان مهم‌ترین تورنمنت و جشنواره فوتبالی شناخته می‌شود. تیم‌های ملی از اقصی نقاط جهان گرد هم می‌آیند و به مدت یک ماه به رقابت‌ می‌پردازند تا قهرمان جهان مشخص شود. حالا رسانه اوپتا قهرمان‌های بعدی جام جهانی را پیش‌بینی کرده است.

طبق پیش‌بینی اوپتا، قهرمان جام جهانی 2026 تیم ملی برزیل است. البته با شرایط نابه‌سامانی که برزیل دارد، چنین اتفاقی دور از ذهن به نظر می‌رسد. در ادامه پیش‌بینی شده است که تیم‌های انگلیس، اسپانیا و فرانسه قهرمان‌های دوره‌های بعدی جام جهانی هستند. قهرمانی نیجریه در جام جهانی 2042 می‌تواند پیش‎‌بینی جالبی باشد. از نگاه اوپتا، آرژانتین و آلمان قهرمان‌های جام‌های جهانی 2046 و 2052 خواهند بود.

این رسانه شش قهرمان بعدی مسابقات یورو را هم پیش‌بینی کرد. به گفته اوپتا، در دوره بعدی این مسابقات، یعنی در یورو 2028 انگلیس سرانجام به طلسم ناکامی خود در یورو پایان می‌دهد و قهرمان می‎‌شود. آلمان و اسپانیا که دو تیم پرافتخار تاریخ یورو هستند، فاتح این جام در سال‌های 2032 و 2036 خواهند بود. تیم‌های ملی هلند، پرتغال و ایتالیا نیز قهرمان‌های یورو در سال‌های 2040، 2044 و 2048 خواهند بود.

1428