عکس؛ ملاقات دوستانه و صمیمی هانسی فلیک با اسطوره بارسلونا

عکس؛ ملاقات دوستانه و صمیمی هانسی فلیک با اسطوره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- ژاوی هرناندز عکسی به همراه هانسی فلیک، سرمربی فعلی بارسلونا منتشر کرد و در آن از این سرمربی آلمانی حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز پس از کش و قوس‌های فراوان در پایان فصل گذشته از هدایت بارسلونا برکنار شد و جای خودش را به هانسی فلیک داد. مهندس بارسایی‌ها دوران پرفرازونشیبی را بر روی نیمکت بارسا تجربه کرد و این دوره هیچ شباهتی به دوران باشکوه او به عنوان بازیکن نداشت. هرچند ژاوی به عنوان سرمربی بارسا افتخاراتی همچون قهرمانی در لالیگا و قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا را هم به دست آورد. او همچنین پس از سه فصل موفق شد بارسلونا را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد و در آستانه صعود به نیمه نهایی قرار داشت اما مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد و ناکام ماند.

حالا هانسی فلیک به عنوان جانشین او نتایج امیدوارکننده‌ای به دست آورده است. او بارسلونا را در صدر جدول لالیگا قرار داده و روح تازه‌ای به این تیم بخشیده است. او حالا با ژاوی هرناندز، سرمربی سابق بارسا دیدار کرد تا مشخص شود اسطوره بارسلونا هم از این سرمربی آلمانی حمایت می‌کند.

ژاوی عکس خودش و هانسی فلیک را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد و در آن به سه زبان اسپانیایی، آلمانی و انگلیسی برای فلیک و بارسلونا آرزوی موفقیت کرد.

1428