بهترین پاسور لالیگا آرزو دارد به بارسلونا بپیوندد

بهترین پاسور لالیگا آرزو دارد به بارسلونا بپیوندد

پایگاه خبری فوتبالی- الکس بائنا، ستاره جوان باشگاه ویارئال که با درخشش در فصل گذشته نگاه‌ها را به خود خیره کرد آرزو دارد پیراهن بارسلونا را به تن کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بهترین بازیکنان لالیگا در فصل گذشته الکس بائنا بود. بازیکنی که آمار بسیار خوبی در دادن پاس گل به هم‌تیمی‌های خود ثبت کرد. او در مسابقات یورو 2024 نیز یکی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا بود اما فرصت زیادی به دست نیاورد. در عوض در رقابت‌های المپیک 2024 پاریس در کنار فرمین لوپز خوش درخشید و اسپانیا را به مدال طلای این مسابقات رساند.

این بازیکن حالا مورد توجه تیم‌های زیادی در فوتبال اروپا قرار گرفته اما خودش آرزو دارد برای بارسلونا بازی کند. به نقل از نشریه اسپورت، الکس بائنا عاشق این است که پیراهن بارسا را به تن کند. او برای این‎‌که شانسی برای پیوستن به بلوگرانا داشته باشد چند پیشنهاد از تیم‌های انگلیسی را رد کرد. در حال حاضر اتلتیکو مادرید علاقه زیادی به خرید او دارد اما این بازیکن به اطرافیان خود گفته است که می‌خواهد به بارسلونا برود. او بند آزادسازی 60 میلیون یورویی در قراردادش دارد.

بارسلونا در پست او بازیکنانی همچون دنی اولمو و فرمین لوپز را در اختیار دارد و بعید است بخواهد برای تقویت این پست 60 میلیون یورو هزینه کند. 

1428