تمجید پل پوگبا از درخشش ستاره جوان بارسلونا در دنیای فوتبال

تمجید پل پوگبا از درخشش ستاره جوان بارسلونا در دنیای فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- پل پوگبا ستاره تازه رها شده از محرومیت به تمجید ستاره جوان باشگاه بارسلونا پرداخت.

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا در مورد بازگشت خود به فوتبال ایتالیا گفت: "آیا به میلان خواهم پیوست؟ این غیر ممکن است، حتی اگر ابراهیموویچ با من تماس بگیرد، میداند که من به یوونتوس خیانت نمیکنم. من خودم را با هیچ پیراهن دیگری در ایتالیا نمیبینم و تمرکز من روی بازگشت با پیراهن یوونتوس است."

پوگبا در مورد لینک شدن به المپیک مارسی نیز اضافه کرد: "پاتریس اورا به شوخی آن حرفها را زد و او دوست بزرگ مهدی بن عطیه است اما ماجرا فقط همین بود و این عجیب نیست زیرا من قبلا پیشنهاد پپ گواردیولا برای رفتن به یوونتوس رد کردم و این داستان حقیقت دارد. سالی که ژوزه مورینیو رفت و سولشیر آمد، بهترین فصل من در منچستریونایتد بود اما بعد از آخرین بازی، به سولشیر گفتم که فکر میکنم آخرین سال من در منچستریونایتد است و میخواهم از تیم بروم."

پوگبا در بخش پایان صحبت های خود در مورد چیزی که در این مدت بیشتر تو را شگفت زده کرده نیز افزود: "من تعجب کردم که لامین یامال مجبور شد در حین مسابقات یورو، تکالیف مدرسه را انجام دهد و این دوست داشتنی است و رویای هرکسی این است که این لحظات را زندگی کند. اگرچه از گلزنی او مقابل فرانسه خوشحال نشدم ولی برای او خوشحالم زیرا او واقعا درخشش خاصی در فوتبال نشان میدهد."

۱۰۰۹