اوج هیجان در فوتسال زنان؛ نفت و سایپا به هم رسیدند

اوج هیجان در فوتسال زنان؛ نفت و سایپا به هم رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی- هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان فردا از ساعت ۱۱ ظهر به صورت همزمان در چهار شهر آغاز می شود. در حساس ترین دیدار فردا، سایپا و پالایش نفت آبادان به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان فردا از ساعت ۱۱ به صورت همزمان در چهار شهر آغاز می شود. در حساس ترین دیدار فردا و شاید حساس ترین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال زنان، سایپا میزبان پالایش نفت آبادان است.

سایپایی ها در سه هفته اخیر هر سه دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارند. از آن طرف پالایش نفت هم که مدافع عنوان قهرمانی است با ۷ امتیاز در تعقیب نارنجی پوشان است و با برد در مصاف فردا می تواند به صدر جدول برود.

یکی دیگر از مواردی که این دیدار را جذاب می کند وجود بازیکنان ملی پوش پر تعداد در دو تیم است. این دو تیم روی هم رفته ۱۲ بازیکن ملی پوش دارند که نکته جالبی است. همین نکته می تواند این دیدار را به حساس ترین و جذاب ترین دیدار نیم فصل اول تبدیل کند.

در دیگر دیدار های فردا، مس در رفسنجان میزبان سپاهان است. رایزکو و فولاد هرمزگان در صفادشت به مصاف هم می روند و‌ حفاری هم باید در مقابل نفت امیدیه دربی خوزستان را برگزار کند.

6001