علت جدایی هافبک سابق آرسنال از این باشگاه در تابستان گذشته

علت جدایی هافبک سابق آرسنال از این باشگاه در تابستان گذشته

پایگاه خبری فوتبالی- امیل اسمیت رو در تابستان ۲۰۲۳ پس از چندین فصل بازی در آرسنال، تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

به گزارش فوتبالی، او توضیح داد که در دو فصل گذشته فرصت بازی کافی نداشته و این موضوع باعث شد به فکر تغییر بیفتد. اسمیت رو در مصاحبه‌ای اشاره کرد که برای شادی و رضایت شخصی خود نیاز داشت به تیمی بپیوندد که بتواند بازی کند. وی با خانواده خود مشورت کرده و به این نتیجه رسیده که این بهترین تصمیم برای آینده حرفه‌ای اوست. این جدایی برای او سخت بوده، زیرا از کودکی در آرسنال حضور داشته است، اما به دنبال فرصتی جدید برای نشان دادن استعدادهای خود است. او همچنین درباره روحیه مبارزه‌جویانه‌ خود در زمین مسابقه صحبت کرد و اینکه چگونه تلاش می‌کند در هر بازی، بهترین عملکرد خود را نشان دهد.  

اسمیت رو در این باره گفت: "در دو فصل گذشته آنقدر که می‌خواستم بازی نکردم و همیشه در پس ذهنم این بود که میخواستم دوباره خوشحال باشم و میخواستم دوباره بازی کنم پس گاهی اوقات باید به بهترین ها برای خود فکر کرد، من همیشه میخواهم باشگاهم را در اولویت قرار دهم اما در عین حال باید خودم را خوشحال نگه دارم و شاید این سخت ترین تصمیمی بود که در زندگی گرفتم اما من با خانواده ام صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که این بهترین چیز برای من است."

این انتقال به معنای پایان دوره‌ای موفق در آرسنال بود، جایی که او با عملکرد برجسته‌اش در تیم اصلی و ثبت گل‌های مهم، توجهات زیادی را به خود جلب کرد. هرچند مصدومیت‌ها و رقابت شدید برای جایگاه در ترکیب اصلی آرسنال، مانع از بازی‌های مستمر او در سال‌های اخیر شد. اسمیت رو امیدوار است که با انتقال به تیم جدید، به روزهای اوج خود بازگردد و بتواند دوباره به صورت منظم در زمین حاضر شود.

۱۰۰۹