نظر مربی اسپورتینگ لیسبون در مورد پیوستن مدیر ورزشی این تیم به منچسترسیتی

نظر مربی اسپورتینگ لیسبون در مورد پیوستن مدیر ورزشی این تیم به منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، به شایعات پیوستن خود به منچسترسیتی و جایگزینی پپ گواردیولا پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی،‌ روبن آموریم تاکید کرد که علیرغم همکاری حرفه‌ای با هوگو ویانا، مدیر ورزشی آینده منچسترسیتی، هیچ برنامه‌ای برای ترک اسپورتینگ لیسبون ندارد و تا پایان فصل در این تیم باقی خواهد ماند. شایعات پس از اعلام انتصاب هوگو ویانا در تابستان ۲۰۲۵ شدت گرفت. ویانا و آموریم قبلاً در اسپورتینگ لیسبون همکاری داشتند، اما آموریم گفت که مسیرهای حرفه‌ای آن‌ها متفاوت است و هیچ تضمینی برای ادامه همکاری در منچسترسیتی وجود ندارد. به گفته او، تمرکز این مربی تا پایان فصل بر تیم پرتغالی خواهد بود.

این خبر در پی تایید رسمی منچسترسیتی مبنی بر انتصاب هوگو ویانا به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه منتشر شد. از آنجا که ویانا در اسپورتینگ لیسبون نیز همین نقش را بر عهده داشت، این انتصاب باعث شد که گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال پیوستن آموریم به سیتی قوت بگیرد. با این حال، آموریم هرگونه ارتباط خود با این تغییرات را رد کرد و اظهار داشت که وضعیت او در اسپورتینگ لیسبون تا پایان فصل تغییری نخواهد کرد. علاوه بر آموریم، نام‌های دیگری نیز برای جایگزینی پپ گواردیولا مطرح شده‌اند. با این حال، توجه زیادی به آموریم جلب شده زیرا او با ویانا در اسپورتینگ همکاری کرده است. اما آموریم بار دیگر تاکید کرد که روابط حرفه‌ای‌ آنها تضمینی برای آینده ندارد و او به تمرکز خود بر اسپورتینگ لیسبون ادامه می‌دهد.

۱۰۰۹