خرید جدید بارسلونا به بازی بعدی تیمش می‌رسد

خرید جدید بارسلونا به بازی بعدی تیمش می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی- وویچک شزنی، خرید جدید بارسلونا که به صورت آزاد و رایگان به این تیم پیوست، می‌تواند در دیدار این هفته بارسا مقابل سویا برای نخستین بار درون قاب دروازه بلوگرانا بایستد.

به گزارش فوتبالی، پس از مصدومیت شدید وویچک شزنی، مدیران بارسلونا برای خرید یک سنگربان جدید دست به کار شدند. آن‎‌ها پس از بررسی‌ چند گزینه، تصمیم گرفتند تا برای جذب وویچک شزنی وارد عمل شوند. چون این اتفاق خارج از بازه زمانی پنجره نقل و انتقالاتی افتاده بود، بارسا تنها می‌توانست برای خرید گلرهای آزاد و بدون تیم اقدام کند. وویچک شزنی هم که در تابستان امسال و پس از جدایی از یوونتوس از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود، یکی از همین گزینه‌های آزاد بود.

سرانجام با ورود رابرت لواندوفسکی، هم‌وطن شزنی به مذاکرات، بارسلونا این گلر لهستانی را به سایر گزینه‌ها ترجیح داد و با او قرارداد امضا کرد. او حالا تا پایان فصل درون دروازه بارسلونا می‌ایستد. شزنی در هفته‌های اخیر مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی بود تا بتواند به شرایط ایده‌آل بدنی برگردد و پیش‌بینی می‌شود که بتواند از بازی بعدی برای بارسلونا بازی کند.

به نقل از نشریات اسپورت و راک 1، شزنی به آمادگی کامل رسیده است و حالا هانسی فلیک باید تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد مقابل سویا از او استفاده کند یا خیر؟ احتمال این‌که او در این بازی برای نخستین بار پیراهن بارسا را به تن کند وجود دارد.

1428