سنگربان فرانسوی میلان در آستانه تمدید قرارداد با این تیم

سنگربان فرانسوی میلان در آستانه تمدید قرارداد با این تیم

پایگاه خبری فوتبالی- مایک مانیان دروازه‌بان اول تیم میلان در آستانه تمدید قراردادش با این تیم تا تابستان سال ۲۰۲۸ قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه میلان در حال مذاکره با تئو هرناندز، مایک مانیان و متئو گابیا سه بازیکن خود برای تمدید قرارداد آن‌ها است. احتمال می‌رود مایک مانیان سنگربان اول تیم ملی فرانسه و میلان یکی اولین بازیکنی باشد که با روسونری برای تمدید قرارداد به توافق برسد.

به گزارش توتو اسپورت ایتالیا، مایک مانیان و میلان به توافق بر سر تمدید قرارداد بسیار نزدیک هستند. سنگربان ۲۹ ساله قراردادش را به مدت ۴ سال دیگر تمدید خواهد کرد و دستمزد او سالیانه ۵ میلیون یورو خواهد بود.

مایک مانیان پس از درخشش و قهرمانی با تیم لیل در لیگ ۱ فرانسه در فصل ۲۰۲۰/۲۱ در تابستان ۲۰۲۱ جایگزین جیانلویجی دوناروما در میلان شد و توانست در اولین فصل حضورش در دروازه روسونری اسکودتو را بالای سر ببرد‌.

روسونری در حاد حاضر و در تعطیلات فیفادی با شایعات مختلفی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان دست و پنجه نرم می‌کند. مذاکرات تمدید قرارداد با تئو هرناندز که از ماه قبل آغاز شده به به خوبی پیش نمی‌رود. اما مایک مانیان و متئو گابیا بسیار نزدیک به تمدید قرارداد هستند. متئو گابیا مدافع ۲۴ ساله ایتالیایی با دستمزد سالیانه ۲ میلیون یورو به عقد قرارداد تا تابستان ۲۰۲۸ نزدیک شده است.

۱۴۲۸