نبرد با چلسی، جدی‌ترین آزمون اسلات روی نیمکت لیورپول در لیگ برتر

نبرد با چلسی، جدی‌ترین آزمون اسلات روی نیمکت لیورپول در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- آرنه اسلات سرمربی لیورپول، شروع رکوردشکنی در آنفیلد داشته اما به نظر می‌رسد دیدار روز یکشنبه هفته آینده مقابل چلسی، جدی‌ترین آزمون مرد هلندی در لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، آرنه اسلات هلندی، اولین سرمربی لیورپول است که در 9 بازی از 10 بازی اول خود، پیروزی بدست آورد. لیورپول با 18 امتیاز از 7 بازی، 13 گل زده و تنها ۲ گل خورده، با یک امتیاز بالاتر از منچسترسیتی و آرسنال، در صدر جدول قرار دارد.

حالا سرخ‌پوشان بندر لیورپول در جدی‌ترین آزمون خود تحت هدایت اسلات باید روز یکشنبه هفته آینده به مصاف چلسی بروند که با 14 گل در رده چهارم قرار دارد.

اسلات درباره عملکرد تیمش تا اینجای کار گفت: من به جدول لیگ برتر و اینکه تا به حال با کدام تیم‌ها روبرو بودیم و آنها در کدام جایگاه هستند، نگاه کردم. تیم‌های سخت زیادی هستند که هنوز باید با آنها روبرو شویم.

قرمزهای آنفیلد تحت هدایت اسلات موفق شدند ایپسویچ، ‏برنتفورد، منچستریونایتد، بورنموث، ولور همپتون و کریستال پالاس را در لیگ برتر شکست داده و تنها مقابل ‏ناتینگهام شکست خورده‌اند.

شاید کسی از جانشین یورگن کلوپ نامدار روی نیمکت لیورپول انتظار نداشت با وجود انفعال سرخ‌پوشان بندر لیورپول در بازار نقل و انتقالات تابستان، آنها را با شروعی طوفانی در لیگ برتر، بالاتر از رقبایی مثل سیتی و آرسنال به صدر جدول ببرد. اما مرد هلندی توانست در آنفیلد معجزه کند.

۱۰۳۳