قلعه‌نویی و رضایت از کارنامه ملی‌اش

قلعه‌نویی و رضایت از کارنامه ملی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی- شکست دادن ژاپن و قطر نقاطی روشن در کارنامه امیرقلعه‌نویی در تیم ملی است که تا مدت‌ها می‌تواند به آنها اتکا کند.

به گزارش فوتبالی، امیرقلعه‌نویی از عملکردش درتیم ملی رضایت دارد. او با وجود مشکلاتی مانند بالارفتن سن لژیونرها، نداشتن زمین مناسب برای تمرین و همچنین پرورش پیدا نکردن بازیکنان جوان خوب و بقیه مشکلات حاشیه‌ای اعتقاد دارد که توانسته کارنامه قابل قبولی ارائه بدهد. قطعا برد دو حریف سرسخت ایران یعنی ژاپن و قطر اعتمادبه نفس سرمربی تیم ملی برای دفاع از کارنامه‌اش بالاتر خواهد بود.

 او در این مورد گفت:« با وجود همه مشکلاتی که گفته شد تیم ملی با آن دست و پنجه نرم می‌کند تیم ما توانست بعد از 18 سال رتبه نوزدهم جهان را به دست بیاورد. این رتبه که الکی به دست نیامده. من که ده سال مسئولیت تیم را برعهده نداشتم و فقط یک سال است که آمده‌ام. با این حال خدا کمک کرده که در این یکسال دو جام بیاوریم. جامی که البته دوستان می‌گفتند معتبر نیست اما به هر حال همان تیم‌های کافا به بازی‌های آسیایی راه پیدا کردند. ژاپن را بعد از سال‌ها توانستیم شکست بدهیم و به قطر با بدشانسی باختیم. البته قطعا بازی با قطر ایرادات فنی هم داشت که تمام آن ایرادات به من امیرقلعه‌نویی برمی‌گردد. با همه این مشکلات ما الان در مرحله سوم نهایی هستیم و با وجود همه مشکلات مالی و تحریم‌ها در جدول اول هستیم و در تمام گروه‌ها فقط ژاپن و ازبکستان و ما 10 امتیازی هستیم. ضمن این که ما میزبانی هم نداشتیم. ضمن این که آنها مشکلات ما را ندارند مثلا کشور ژاپن تمام لژیونرهایش با یک پرواز به ژاپن می‌رسند و در کل ما مشکلات زیادی نسبت به آنها داریم.»

4326