وقتی ستاره سابق رئال مادرید دچار تشنج و حمله صرع شد

وقتی ستاره سابق رئال مادرید دچار تشنج و حمله صرع شد

پایگاه خبری فوتبالی- ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید و بازیکن فعلی رئال بتیس در آخرین مصاحبه خود اعتراف کرد که در سال 2022 دچار حمله صرع شد و هنوز بابت این اتفاق دارو مصرف می‌کند.

به گزارش فوتبالی، ایسکو یکی از ستاره‌های دنیای فوتبال است که افراد زیادی اعتقاد دارند به اندازه استعدادش مورد توجه قرار نگرفت. این هافبک خلاق اسپانیایی که با درخشش در مالاگا موفق شد جایزه گولدن بوی را مال خود کند، دوران موفقی را در رئال مادرید سپری کرد. هرچند به دلیل حضور هافبک‌های باکیفیتی همچون لوکا مودریچ و تونی کروس هرگز به او اجازه خودنمایی نداد، اما باز هم هر موقع برای کهکشانی‌ها به میدان رفت عملکرد خوبی به نمایش گذاشت.

او پس از جدایی از رئال مادرید دورانی را در سویا سپری کرد و سپس به رئال بتیس پیوست. عملکرد او در فصل گذشته تحسین‌برانگیز بود و نوید احیای یک ستاره بااستعداد را داد. او حالا از یک راز در زندگی خودش پرده برداشت. از روزهایی که دچار حمله صرع شد و چند روز در بیمارستان بستری شد.

ایسکو در این باره می‌گوید: "زمانی که خواب بودم دچار حمله صرع شدم. این اتفاق در سال 2022 رخ داد و من به مدت چهار روز در بیمارستان بستری شدم. باید تا چهار سال بعد از این اتفاق دارو مصرف کنم. خوشبختانه این اتفاق دیگر برای تکرار نشد."

بیماری صرع مربوط به مغز و اعصاب است و حالت تشنج به بیمار می‌دهد.

1428