تلاش مجدد منچستریونایتد برای خرید هافبک هلندی بارسلونا

تلاش مجدد منچستریونایتد برای خرید هافبک هلندی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا در صورتی که در تابستان سال آینده در لیست فروش بلوگرانا قرار بگیرد ممکن است راهی منچستریونایتد شود.

به گزارش فوتبالی، اخبار مربوط به ماجرای انتقال فرنکی دی یونگ به منچستریونایتد در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر وجود داشته است. بازیکنی که دستمزد بالایی در بارسلونا دریافت می‌کند و تبدیل به یک دردسر برای باشگاه شده است. قرارداد دی یونگ با بارسلونا در سال 2026 به پایان می‌رسد و مدیران باشگاه سعی دارند تا قبل از تابستان 2025 قرارداد این بازیکن را با مبلغی پایین‌تر از مبلغ فعلی تمدید کنند، اما هنوز دی یونگ به پیشنهاد سران بارسلونا واکنشی نشان نداده است و آینده او همچنان مبهم است.

در صورتی که دی یونگ تا پایان فصل پاسخ مثبت به پیشنهاد تمدید قرارداد مدیران بارسلونا ندهد، آن‌ها او را در لیست فروش خود قرار می‌دهند تا از جدایی‌اش به صورت رایگان جلوگیری کند. حالا گفته می‌شود که منچستریونایتد که در چند فصل اخیر همواره شرایط دی یونگ را زیر نظر داشته، می‌خواهد دوباره برای جذب او تلاش کند.

البته این موضوع به ماندن یا رفتن اریک تن هاگ هم ممکن است بستگی داشته باشد، چون او یکی از افراد علاقه‌مند به خرید فرنکی دی یونگ در باشگاه منچستریونایتد است. حالا باید منتظر ماند و دید آیا سرانجام این انتقال نهایی می‌شود یا سرنوشت دیگری برای هافبک هلندی رقم می‌خورد؟

1428