بارسلونا وارد رقابت با رئال مادرید بر سر بازیکن کانادایی شد

بارسلونا وارد رقابت با رئال مادرید بر سر بازیکن کانادایی شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید از مدت ها قبل به دنبال این بوده است که آلفونسو دیویس مدافع چپ کانادایی را به خدمت بگیرد و در این راه رقبایی دارد.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر آلفونسو دیویس بازیکن بایرن مونیخ است اما قرارداد او به شکلی است که تا پایان فصل به پایان می رسد و این بازیکن تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود و باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش می رود. آلفونسو دیویس خودش هنوز تمایلی برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ نشان نداده است و با ادامه روند به همین شکل، او از بایرن مونیخ خواهد رفت.

تا پیش از این، رئال مادرید به عنوان جدی ترین مشتری آلفونسو دیویس شناخته می شد اما حالا به نقل از روزنامه موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا هم وارد رقابت با رئال مادرید بر سر آلفونسو دیویس شده است. بارسلونا می خواهد او را در پست مدافع چپ مورد استفاده قرار بدهد چرا که آلخاندرو بالده به تنهایی برای پست مدافع چپ بارسا کافی نیست.

روز گذشته گفته شده بود که منچستر یونایتد هم به جذب آلفونسو دیویس علاقه دارد و حالا انتخاب با خود دیویس است که در نهایت کدام باشگاه بزرگ اروپایی را به عنوان مقصد خود انتخاب کند.

1470