رئال مادرید به دنبال شکست لیورپول برای جذب ستاره چلسی

رئال مادرید به دنبال شکست لیورپول برای جذب ستاره چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ۱۸ ساله انگلیسی چلسی به طور جدی مورد علاقه رئال مادرید و لیورپول است اما تاتنهام و نیوکاسل نیز او را زیر نظر گرفته‌اند. 

به گزارش فوتبالی، جاش آچامپونگ، ستاره جوان چلسی که فصل گذشته اولین بازی خود را زیر نظر مائوریسیو پوچتینو انجام داد، علاوه بر رئال مادرید و لیورپول، مورد توجه تاتنهام و نیوکاسل نیز قرار گرفته است.

رئال مادرید در حال بررسی انتقال جاش آچامپونگ از چلسی در ژانویه امسال است. مادریدی‌ها او برای بلندمدت در جناح راست دفاع خود می‌خواهند.

لیورپول، نیوکاسل یونایتد و تاتنهام هاتسپر هم این بازیکن 18 ساله را زیر نظر دارند، اگرچه اصرار چلسی بر این است که آنها یکی از جواهرات آکادمی خود را نمی‌فروشند.

سفیدهای مادرید علاقه دیرینه‌ای به جاش آچامپونگ داشته‌اند اما اکنون پس از مصدومیت دنی کارواخال، عزم آنها برای جذب او به عنوان جانشین کارواخال در زمستان جدی‌تر شده است.

خوان مارتینز 17 ساله، مدافع دیگر خامه‌ای‌های مادرید نیز به دلیل مصدومیترباط صلیبی، در ادامه فصل غایب خواهد بود و این شرایط، باعث شده تا وایکینگ‌های مادرید نیاز مبرمی به مدافع داشته باشند.

اگرچه مادرید علاقه زیادی به جذب ترنت الکساندر-آرنولد در پایان قراردادش در تابستان دارد، اما اطمینانی از اینکه می‌توان او را از لیورپول منتقل و جانشین کارواخال کرد، هنوز وجود ندارد.

مدیران خانه سفیدهای مادرید همچنین هزینه‌های هنگفت دستمزد الکساندر-آرنولد را در نظر می‌گیرند و شاید از نظر آنها، جذب جاش آچامپونگ به عنوان یک مدافع راست ارزان‌تر، اولویت بیشتری داشته باشد.

۱۰۳۳