تکذیب یک شایعه؛ مس رفسنجان با نکونام مذاکره نکرده است

تکذیب یک شایعه؛ مس رفسنجان با نکونام مذاکره نکرده است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق استقلال اصلا گزینه باشگاه مس رفسنجان نبوده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه مس رفسنجان بعد از این که از جدایی محرم نویدکیا مطمئن شد به دنبال انتخاب یک گزینه مناسب برای جانشینی اوست. گزینه خوب البته زیاد نیست اما انتخاب از بین همین گزینه‌های معدود هم کار سختی است.

مهم‌ترین افرادی که نام‌شان در این مدت به باشگاه مس رفسنجان لینک شده علیرضا منصوریان، مسعود شجاعی، مهدی پاشازاده و چند مربی خارجی هستند. اما اولویت مس رفسنجان ادامه کار با دستیار نویدکیا یعنی امیرحسین پیروانی است. در واقع مدیران مس می‌خواهند با همان ایده‌های نویدکیا و توسط دستیارش پیش بروند تا شاید بتوانند نویدکیا را متقاعد کنند که برگردد.

از طرفی برخی مربیان هم در تلاش هستند تا به صورت مستقیم یا غیر مستقیم خودشان را باشگاه مس رفسنجان نزدیک کنند. در این بین شایعه شد که جواد نکونام هم یکی از گزینه‌های جانشینی نویدکیا است.

روزنامه خبر ورزشی نوشته است که نکونام از طریق نزدیکانش به مدیران مس رفسنجان توصیه شده بود اما رفسنجانی‌ها با توجه به این نکته که نکونام در استقلال با مدیران باشگاه به اختلاف خورد و در فولاد و تیم‌های قبلی خودش هم ناسازگاری‌هایی با مدیریت داشت، قید این مربی را زدند و حتی حاضر به مذاکره با نکونام هم نشدند.

با اتفاقاتی که با حضور نکونام در تیم‌های استقلال و فولاد افتاده است پیش‌بینی می‌شد که او در همکاری‌های بعدی‌اش دچار مشکل شود و باشگاه‌ها به همکاری با او چندان روی خوش ندهند. حالا در اولین قدم این اتفاق افتاده است و باید منتظر ببینیم تیم بعدی که با نکونام همکاری خواهد کرد کدام تیم است.

1359