واکنش سیانکی به استوری انصاری‌فرد

واکنش سیانکی به استوری انصاری‌فرد

پایگاه خبری فوتبالی- گزارشگر بازی دیشب تیم ملی و قطر، به استوری بازیکن سابق تیم ملی، واکنش نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، هنوز دقایقی از برتری تیم ملی مقابل قطر نگذشته بود که کریم انصاری‌فرد بازیکن سابق تیم ملی در یک استوری اینستاگرامی، شدیدا از گزارش محمد سیانکی انتقاد کرد و در بخشی از این استوری نوشت:" با این همه استعداد گزارشگری که توی ایران داریم، این افراد چطوری گزارشگر میشن و بازی ملی بهشون داده میشه که بازیکنان رو مسخره کنن؟ چطوریه که تقریبا هر کس میاد گزارشگر میشه بعدش صاحب مدرک مربیگری هم میشه؟ مثل همین آقا. البته دیدیم که مربیگریش مثل گزارشگریشه و صلاحیت نداره سر یک کودک در رده سنی پایه با خشونت فریاد میزنه که کاملا غير اخلاقيه."

سیانکی، امروز و در مصاحبه با سایت روزنامه خبرورزشی، به این استوری واکنش نشان داده و ابتدا درباره ادعای انصاری‌فرد مبنی بر داد زدن او سر یکی از شاگردانش توضیح داده است:" آن شخصی که بر سرش فریاد کشیدم کودک نبود بلکه یک جوان ۱۸ ساله است که در تیم جوانان پاس شاگردم است چون من علاوه بر گزارشگری، مربیگری هم می‌کنم و هم اکنون سرمربی تیم جوانان پاس هستم. در ثانی، این جوان ۱۸ ساله خواهرزاده من است که از بچگی کنار خودم بزرگ شده و قطعاً دلم بیشتر از خیلی‌های دیگر برایش می‌سوزد. من در آن صحنه سرش فریاد زدم تا به خودش بیاید و دوباره به میدان برگردد. جدا از همه این موارد باید بگویم اتفاقاً من بر سر این جوانان فریاد می‌زنم و حتماً این کار را ادامه خواهم داد تا بتوانند حقشان را از این فوتبال بگیرند و پله پله بالا بروند."

سیانکی در بخش دیگری از این مصاحبه، بدون اسم بردن از کریم انصاری‌فرد یا بازیکن دیگری، صحبتهای معناداری داشته و گفته است:" اگر فوتبال ما حساب کتاب دقیقی داشت، شما مطمئن باشید یک عده زیرآب دراگان اسکوچیچ را نمی‌زدند تا باند خودشان در جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان برود. من هنوز دلم برای اسکوچیچ می‌سوزد که قبل از جام جهانی یک باند مخوف زیر پایش را جارو کردند و..."

البته که منظور سیانکی، جمعی از بازیکنان تیم ملی است که در اردوی معروف بهاری تیم ملی در دوحه که همه بازیکنان از آب و هوای گرم و حاره ای قطر گلایه کرده بودند، در جلسه ای با سجادی وزیر سابق ورزش، زمینه بازگشت کارلوس کی روش را فراهم کردند!

7474