پیش‌بازی چادرملو - خیبر؛ این‌ بازی، لیگ برتری است!

پیش‌بازی چادرملو - خیبر؛ این‌ بازی، لیگ برتری است!

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، چادرملو اردکان در یزد میزبان خیبر خرم‌آباد است. دیداری لیگ برتری بین دو تیم تازه صعود کرده به سطح اول فوتبال ایران که باید برای اولین بار در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم بروند.

چادرملو که چند بازی بود روند رو به رشدی داشت، هفته گذشته در دقایق انتهایی بازی را به پرسپولیس واگذار کرد و این درحالی بود که شاگردان سعید اخباری تا دقیقه ۵+۹۰ حریف نامدارشان را متوقف کرده بودند.

نکته قابل توجه درباره چادرملو اینکه تیم اردکانی در دو مسابقه خانگی خود که در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شده، همواره برنده بوده و باید دید می‌تواند روند صد در صد پیروزی خود در دیدار خانگی را ادامه دهد یا نه.

در سمت مقابل خیبر خرم آباد قرار دارد؛ تیمی که فقط در هفته اول توانسته با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شود. لرستانی‌ها حتی دست به تغییر سرمربی هم زده‌اند و مارکو اورلیو دستیار برزیلی رضا مهاجری را به عنوان نفر اول کادرفنی خود برگزیده‌اند ولی این تیم همچنان موفق به کسب دومین پیروزی فصل خود نشده است.

دو تیم تاکنون چهار بار در لیگ آزادگان به مصاف هم رفته‌اند که سهم خیبر کسب دو پیروزی بوده و دو بازی هم مساوی شده و باید دید چادرملو خواهد توانست اولین پیروزی خود مقابل خیبر را در نخستین تقابل لیگ برتری دو تیم به دست بیاورد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: چادرملو در تهران با یک گل مغلوب پرسپولیس شد و خیبر در خرم‌آباد به تساوی بدون گل برابر گل گهر سیرجان رسید.

وضعیت در جدول: چادرملو اردکان با ۸ امتیاز در رده نهم جای دارد و خیبر با ۶ امتیاز یازدهم است.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران

چادرملو اردکان - خیبر خرم آباد

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۸

ورزشگاه شهید نصیری یزد

1997