عکس؛ ارزشمندترین بازیکنان تاریخ آمریکای جنوبی

عکس؛ ارزشمندترین بازیکنان تاریخ آمریکای جنوبی

پایگاه خبری فوتبالی- آمریکای جنوبی همواره استعدادهای زیادی پرورش داده است که جزو ارزشمندترین بازیکنان جهان بوده‌اند و حالا به بررسی ارزشمندترین بازیکنان تاریخ آمریکای جنوبی می‌پردازیم.

به گزارش فوتبالی، وبسایت ترانسفر مارکت اخیرا ارزش جدید بازیکنان دنیای فوتبال را منتشر کرد که در آن وینیسیوس جونیور در کنار ارلینگ هالند تبدیل به ارزشمندترین بازیکن جهان شد. او حالا ارزشمندترین بازیکن تاریخ آمریکای جنوبی هم شد و به همین بهانه ارزشمندترین‌های تاریخ فوتبال آمریکای جنوبی را بررسی می‌کنیم.

همانطور که گفته شد، وینیسیوس جونیور با ارزش 200 میلیون یورو در صدر لیست قرار دارد. در رتبه بعدی نیمار جونیور در زمانی که سال 2018 در پاری سن ژرمن حضور داشت جای گرفته است. این ستاره برزیلی در آن مقطع ارزش 180 میلیون یورویی داشت. در رده بعدی لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال قرار گرفته که در سال 2017 به ارزش 180 میلیون یورو رسیده بود.

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی زمانی که در سال 2017 در بارسلونا حضور داشت 150 میلیون یورو می‌‌ارزید. پس از آن، فدریکو والورده با 130 میلیون یورو ارزش قرار دارد. او این ارزش را در حال حاضر دارد و با ادامه همین روند می‌تواند این رقم را افزایش دهد.

پائولو دیبالا در سال 2018 و زمانی که در یوونتوس بازی می‌کرد ارزش 110 میلیون یورویی داشت. لائوتارو مارتینز و رودریگو در رتبه‌های بعدی قرار دارند با همین ارزش. مائورو ایکاردی و خولیان آلوارز هم در جایگاه بعدی هستند.

1428