رسمی/ توماس توخل تا پایان جام جهانی 2026 سرمربی تیم ملی انگلیس شد

رسمی/ توماس توخل تا پایان جام جهانی 2026 سرمربی تیم ملی انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی- توماس توخل، سرمربی سابق تیم‌های بروسیا دورتموند، پاری سن ژرمن، چلسی و بایرن مونیخ تا پایان جام جهانی 2026 سرمربی تیم ملی انگلیس شد.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل یکی از سرمربیان کلاس جهانی فعلی دنیای فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس انتخاب شد. این مربی باتجربه آلمانی پس از پایان فصل گذشته از هدایت بایرن مونیخ برکنار شد و حالا جانشین دائمی گرت ساوتگیت در سه‌شیرها شد. ساوتگیت پس از ناکامی در کسب قهرمانی در یورو 2024 به همراه تیم ملی انگلیس از هدایت این تیم کنار رفت. او در دوران حضورش بر روی نیمکت انگلیس، دو نایب قهرمانی در یورو و یک مقام چهارمی در جام جهانی به دست آورده بود.

حالا توماس توخل بایستی هدایت نسل طلایی فوتبال انگلستان را بر عهده بگیرد. او در فوتبال انگلیس سابقه کار با چلسی را در کارنامه دارد و با فضای این کشور آشنا است. او در دوران حضورش در چلسی عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. او همچنین پیش از این با پاری سن ژرمن هم به فینال این مسابقات رسیده بود.

این نخستین تجربه توماس توخل در عرصه ملی است و باید دید چه نتیجه‌ای به همراه تیم ملی انگلیس به دست می‌آورد. او بایستی در جام جهانی 2026 بر روی نیمکت تیم ملی انگلیس می‌نشیند.

1428