آمار عالی هری کین در تیم‌های سرمربی جدید تیم ملی انگلیس

آمار عالی هری کین در تیم‌های سرمربی جدید تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- هری کین، مهاجم باشگاه بایرن مونیخ، تحت هدایت چندین مربی برجسته عملکردهای متفاوتی داشته و آمار وی در گل‌زنی بر اساس تعداد دقیقه‌ها متفاوت بوده است.

به گزارش فوتبالی، بر اساس آمار منتشر شده، توماس توخل موفق‌ترین مربی در کارنامه کین بوده و هر ۸۹ دقیقه یک بار کین تحت هدایت او گل‌زنی کرده است. این در حالی است که گرت ساوت‌گیت، سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس، در جایگاه دوم قرار دارد و کین هر ۱۰۷ دقیقه برای او گل زده است. سایر مربیان موفق او شامل ژوزه مورینیو (۱۱۴ دقیقه)، مائوریسیو پوچتینو (۱۱۶ دقیقه) و رایان میسون (۱۳۵ دقیقه) هستند.

هری کین تحت هدایت توخل در بایرن مونیخ به نمایش‌های بسیار خوبی دست یافته بود، اما عملکرد تیم بایرن مونیخ در مجموع انتظارات را برآورده نکرد و تیم با مشکلاتی روبرو بوده است. توخل در ابتدای فصل از هدایت بایرن مونیخ کنار گذاشته شد و با وجود عملکرد فوق‌العاده کین که در فصل اول حضورش در بوندس‌لیگا به ثمر رساند‌ موفق نشد به افتخاری دست پیدا کند. توماس توخل، سرمربی پیشین بایرن مونیخ و فعلی تیم ملی فوتبال انگلیس، کین را یک مهاجم کامل توصیف کرده و تأکید کرده که او به بهترین نحو توانسته است با سبک بازی تیم سازگاری پیدا کند. توخل اشاره کرد که کین علاوه بر توانایی‌های گلزنی، در ایجاد موقعیت و همکاری با دیگر بازیکنان نیز فوق‌العاده عمل می‌کند.

۱۰۰۹