پیروزی شیرین اسپانیا در ایستگاه چهارم لیگ ملت‎‌های اروپا

پیروزی شیرین اسپانیا در ایستگاه چهارم لیگ ملت‎‌های اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا، اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی با سه گل از سد صربستان عبور کرد و جای خودش را در صدر جدول گروه تثبیت کرد.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مسابقات دور چهارم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپای فصل جدید، اسپانیا از صربستان میزبانی کرد و در نهایت موفق شد با 3 گل به راحتی در برابر این تیم به برتری برسد تا با 10 امتیاز تا حد زیادی خیالش از صعود راحت شود. آن‌ها در دوره قبلی عنوان قهرمانی را به دست آوردند و می‌خواهند در ادامه موفقیت‌های خود دوباره جام قهرمانی را مال خود کنند.

در همان دقایق ابتدایی اسپانیا با ضربه سر آیمریک لاپورت، مدافع باتجربه النصر عربستان به گل رسید. پاس این گل را پدرو پورو داد، دفاع راست جدید تیم ملی اسپانیا که در نبود کارواخال باید جای خالی او را پر کند. در ادامه نیمه اول اسپانیا سعی در کنترل بازی داشت و در این امر موفق هم بود.

در نیمه دوم ماتادورها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که کاپیتان آلوارو موراتا آن را از دست داد. اما او دقایقی بعد دروازه صربستان را باز کرد تا اشتباه خودش را جبران کند. الکس بائنا، ستاره ویارئال گل سوم اسپانیا را به ثمر رساند و تیر خلاص را به پیکر صربستان شلیک کرد تا یک پیروزی شیرین برای لاروخا به دست بیاید.

1428